Algemene voorwaarden

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op de aankoop van producten door consumenten in de webshop van ferm LIVING. Het is niet mogelijk om BTW of andere belasting gerelateerde nummers op te geven in de webshop. Als u namens een bedrijf wilt winkelen, neem dan contact met ons op via ons contactformulier. Als u een bestelling plaatst in de webshop namens een bedrijf binnen de EU, bent u verantwoordelijk voor het declareren van de BTW en niet ferm LIVING ApS. 

De website is eigendom van ferm LIVING ApS, Kuglegaardsvej 1-5, 1434 Kopenhagen K, Denemarken, telefoon: +45 7022 7523, e-mail: info@fermliving.com, CVR.: 30070186.

Koopovereenkomsten worden aangegaan in het Deens, Engels of Duits en zijn wettelijk bindend wanneer u een orderbevestiging ontvangt. Alle prijzen en aanbiedingen in de webshop zijn onder voorbehoud van typ of drukfouten en prijswijzigingen.

Betaling

We accepteren betalingen met Dankort, Visa, MasterCard, PayPal en Sofort (Duitsland) en Klarna. We brengen geen creditcardkosten in rekening. Het bedrag wordt pas in rekening gebracht als de producten zijn verzonden.

Als u meerdere producten heeft besteld en een daarvan is op nabestellingproducten in rekening gebracht op de datum van verzending.

Klarna

In samenwerking met Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Zweden, bieden we u de volgende betalingsmogelijkheden:

  • Nu betalen. Klarna.
  • Betaal in delen met Klarna.
  • Koop nu, betaal later met Klarna.

Let op: De betaling moet worden overgemaakt aan Klarna.

Om u de betalingsmogelijkheden van Klarna te kunnen aanbieden, geven wij bepaalde persoonlijke gegevens, zoals contact- en bestelgegevens, door aan Klarna, zodat Klarna kan beoordelen of u in aanmerking komt voor hun betalingsmogelijkheden en de betalingsmogelijkheden op u kan afstemmen.

Meer informatie en Klarna’s gebruikersvoorwaarden vindt u hier. Algemene informatie over Klarna vindt u hier.

Uw persoonlijke gegevens worden behandeld in overeenstemming met de geldende wetgeving inzake gegevensbescherming en in overeenstemming met Klarna's privacyverklaring.

Klarna Klanteservice hier.

Prijzen

U kunt ervoor kiezen om onze prijzen weer te geven in DKK of euro. De prijzen zijn inclusief 25% BTW. Als u uw bestelling wenst te laten verzenden naar een land buiten de EU waar geen Deense BTW wordt geheven, worden de prijzen bij het afrekenen weergegeven zonder BTW.

Voor bestellingen met levering in Nederland wordt 21% BTW toegevoegd.

De verzendkosten worden bij de totaalprijs (inclusief BTW) opgeteld - zie een overzicht van de verzendkosten hieronder.

Pre-order

Het is mogelijk om geselecteerde artikelen in onze online winkel vooraf te bestellen (pre-order). Bij het artikel wordt duidelijk aangegeven of het mogelijk is om een pre-order te plaatsen. Op het artikel, in de winkelwagen en op uw orderbevestiging ziet u de verwachte leverdatum van het product. Als u een artikel vooraf bestelt, wordt het bedrag niet afgeschreven totdat we het artikel verzenden - we reserveren het bedrag wel alvast op uw betaalkaart totdat we klaar zijn om het artikel te verzenden. Zodra we klaar zijn om uw artikel te verzenden, sturen we u een e-mail.

U kunt je bestelling op elk moment voor de levering annuleren. Mocht u een pre-order willen annuleren, neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

Let op: U kunt geen pre-order plaatsen samen met een product dat op voorraad is. Als u meerdere artikelen wenst te bestellen, dan dient u dat in meerdere bestellingen te doen.

Op bestelling

We bieden geselecteerde meubels aan die op bestelling worden gemaakt. Het wordt duidelijk op het artikel aangegeven als het om een op bestelling gemaakt artikel gaat. De verwachte leverdatum wordt duidelijk vermeld op de productpagina, in het winkelmandje en op je bestelbevestiging. Als je een op bestelling gemaakt artikel bestelt, wordt het product speciaal voor jou gemaakt - wat betekent dat je een langere levertijd kunt verwachten dan onze standaard levertijd. Als je een op bestelling gemaakt product koopt, moet je bij het afrekenen je betaalgegevens invoeren. Dit is slechts een reservering op uw kaart en er worden op dat moment geen kosten in rekening gebracht. Als het op bestelling gemaakte product binnen vier weken op voorraad is, wordt de betaling van uw kaart gehaald. Als het op maat gemaakte product op voorraad komt na vier weken na het plaatsen van de bestelling, dan vervalt de reservering op je kaart automatisch en ontvang je in plaats daarvan een e-mail met een betaallink. Zodra de betaling is gedaan, versturen we je bestelling. Er wordt niets in rekening gebracht voordat we je bestelling hebben verzonden.

We streven ernaar een zo nauwkeurig mogelijke geschatte leveringsdatum te geven voor op bestelling gemaakte artikelen. De levering van op bestelling gemaakte artikelen kan echter vertraging oplopen door onvoorziene omstandigheden (vertragingen bij de leverancier, de vervoerder, natuurrampen, enzovoort). We doen natuurlijk ons best om u op de hoogte te houden van eventuele vertragingen van uw bestelling. Zodra we klaar zijn om je op bestelling gemaakte artikel(en) te verzenden, sturen wij u een e-mail.

Let op: U kunt geen op order plaatsen voor een op bestelling gemaakt product samen met een product dat op voorraad is. Als u meerdere artikelen wenst te bestellen, dan dient u dat in meerdere bestellingen te doen.

Cadeaukaart

Hoe kan ik het saldo van mijn cadeaubon controleren?

U kunt het saldo van je cadeaukaart altijd online controleren via de link in de cadeaukaart e-mail. Als u de cadeaukaart e-mail niet meer heeft, neem dan contact met ons op via ons contactformulier om een nieuwe e-mail te ontvangen.

Let op: Als u een cadeaukaart cadeau hebt gekregen, wordt de e-mail opnieuw verzonden naar de persoon die de cadeaukaart heeft aangeschaft.

Verlies van de cadeaukaart

Een cadeaukaart is een recht aan toonder (een waardepapier) en moet daarom worden beschouwd als contant geld. De persoon die de cadeaukaart gebruikt, kan deze gebruiken als betaling. Er is geen verdere identificatie van de persoon vereist.

Als u alleen een bevestiging hebt van de cadeaugever of een bonnetje, moeten we er helaas op aandringen dat alleen de cadeaukaart zelf waarde heeft voor de houder van de cadeaukaart. Cadeaukaarten die verloren zijn gegaan of waarvan de geldigheidsduur meer dan een jaar geleden is verstreken, worden niet vervangen.

Verloop van de bestelling

Bestelprocedure

Onze webshop werkt op de volgende manier:

Je verzamelt de gewenste producten in de winkelwagen door op de knop "Toevoegen aan winkelwagen" te klikken (je vindt deze knop onder elk product). Wanneer je de goederen die je wilt kopen hebt verzameld, klik je op "Winkelwagen" rechts bovenaan de pagina. Vervolgens gaat er een venster open met je tas met de gewenste producten. Hier kun je op "ga naar winkelwagen" klikken. Je moet het vakje "Ik accepteer de algemene voorwaarden van ferm LIVING" aanvinken voordat je verder kunt gaan met afrekenen. We raden je aan de algemene voorwaarden te lezen. Let op: als je het aantal producten wilt wijzigen (toevoegen/verwijderen), moet je teruggaan, de hoeveelheid op de pagina "Winkelwagen" wijzigen en opnieuw de algemene voorwaarden accepteren. Alle informatie die je al hebt ingevoerd, wordt opgeslagen, zodat je het niet opnieuw hoeft te doen. Als je de reeds ingevoerde informatie wilt verwijderen, lees dan hoe je dit kunt doen in ons Cookiebeleid.

Nadat je op "Ga naar kassa" hebt geklikt, word je doorgestuurd naar onze kassapagina. Hier kun je je naam, adres, telefoonnummer en e-mail invullen voor de levering (je kunt ervoor kiezen om je aan te melden voor onze nieuwsbrief wanneer je je e-mailadres invult. Dit is niet verplicht). Je hebt de mogelijkheid om je gegevens op te slaan voor een snelle controle door de knop "inloggen" te gebruiken. Als je dit doet, ga je ermee akkoord dat wij je gegevens opslaan conform ons Privacybeleid. Je kunt ons op elk gewenst moment een e-mail sturen om je gegevens te laten verwijderen door hier contact met ons op te nemen. Wanneer je al je gegevens hebt ingevoerd, verschijnen de beschikbare verzendmethoden voor de goederen in je winkelwagen. (Let op: grote hoeveelheden producten kunnen de keuze van de leveringsmethode beperken vanwege een speciale vervoerder). Nadat je de leveringsmethode hebt gekozen, wordt de totale prijs van je bestelling rechts op het scherm onder de samenvatting van de bestelling weergegeven.

Nadat je de verzendmethode van je voorkeur hebt gekozen, kun je een betaalmethode kiezen. Let op: als je PayPal of Klarna hebt gekozen, word je naar hun inlogpagina geleid om je aankoop af te ronden. Klik na het kiezen van de betaalmethode op "Nu betalen". Nadat je op "Nu betalen" hebt geklikt, word je doorgestuurd naar een beveiligd en gecodeerd betaalvenster. Als dit is gebeurd, word je teruggeleid naar onze bevestigingspagina waar je je ontvangstbewijs kunt bekijken. Je ontvangt kort daarna een orderbevestiging per e-mail. Je kunt de kassabon afdrukken met de afdrukfunctie van je computer. Het doel van deze bon is uitsluitend om je inzicht te geven in en documentatie te verschaffen over de ontvangst van je bestelling en vormt geen acceptatie van je bestelling. Een koopovereenkomst is definitief wanneer de voltooiing van de bestelling wordt bevestigd in een andere e-mail (orderbevestiging). We bewaren de kassabonnen en orderbevestigingen (koopovereenkomsten) om je bestelling efficiënt te beheren – zie ons Privacybeleid.

Levertijd en verzendkosten

*De verzendkosten die u ziet zijn indicatief en niet voor specifieke producten. De verzendkosten kunnen variëren afhankelijk van het aantal producten en de omvang van de producten in uw winkelmandje. Ga voor de specifieke prijs voor uw bestelling naar de afrekenpagina en selecteer uw land van levering. Op Xpress-leveringen is gratis levering niet van toepassing.

We verwerken uw bestelling zo snel mogelijk. Alle bestellingen worden binnen 1-3 werkdagen uitgevoerd in ons magazijn in Denemarken. Alle klanten die met een creditcard betalen, worden echter onderworpen aan validatiecontroles en ferm LIVING behoudt zich het recht voor om een bestelling uit te stellen als wij verdere veiligheidscontroles nodig achten. Wanneer uw bestelling wordt verzonden, sturen we u een e-mail met het trackingnummer van het pakket.

We leveren niet aan postbussen.

Als de levering beschadigd lijkt, vragen we je om deze onder voorbehoud in ontvangst te nemen. Als de inhoud beschadigd is, neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

Hieronder staan de geschatte levertijden vanaf het moment dat het pakket vanuit ons magazijn wordt verzonden. Als u uw bestelling voor 14.00 uur plaatst, wordt deze dezelfde dag nog verzonden.

Levering aan Nederland, België, Luxemburg
GLS Levering: 2-5 werkdagen
Express levering: 1-2 werkdagen
Schenker Verzending: 3-6 werkdagen

Prijzen
Aankoop onder 150 euro: vanaf 10 €
Aankoop boven 150 euro: Gratis levering*
* Dit geldt niet voor meubels en grotere artikelen (Schenker en Express leveringen).

Levering van meubels en grotere producten

Als u meubels of grotere producten bestelt, worden deze met een speciale koerier naar uw afleveradres verzonden. Alle klanten binnen de EU worden per e-mail gecontacteerd over het tijdstip van levering. U kunt kiezen voor levering binnen de komende drie werkdagen tussen 07.00-17.00 uur. Zorg ervoor dat u bij de aflevering thuis bent op het opgegeven afleveradres. Als u niet thuis bent op het afgesproken bezorgmoment, wordt het artikel mogelijk teruggestuurd naar het magazijn. Neem in dat geval contact met ons op voor verdere assistentie.

Overzicht speciale koeriersdiensten

Express levering

Het pakket wordt op de stoep afgeleverd, en als dit niet mogelijk is zo dicht mogelijk bij uw afleveradres. U bent zelf verantwoordelijk voor het afleveren van het pakket bij u thuis. Deze service omvat niet het verwijderen van verpakkingsmateriaal of pallets. DSV verzendt de producten met FedEx of TNT. U ontvangt uw trackinginformatie rechtstreeks van DSV, FedEx of TNT.

Schenker – aflevering stoep

Het pakket wordt op de stoep afgeleverd, en als dit niet mogelijk is zo dicht mogelijk bij uw afleveradres. Je bent zelf verantwoordelijk voor het afleveren van het pakket bij u thuis. Deze service omvat niet het verwijderen van verpakkingsmateriaal of pallets.  

Let op: Voor levering aan eilanden die geen vaste verbinding (brug) hebben met het vaste land kunnen extra verzendkosten in rekening worden gebracht. Deze kosten worden niet vermeld op uw orderbevestiging. In dergelijke gevallen nemen we rechtstreeks contact met u op en leggen we u de herziene verzendkosten voor. 

Belastingen voor verzendingen buiten de EU

Als u producten bestelt voor levering buiten de EU, heffen we geen Deense BTW; er kunnen echter invoerrechten en/of belastingen volgens de nationale wetgeving worden geheven als het pakket in het land van bestemming aankomt. Helaas kunnen we niet voorspellen welke kosten over uw bestelling worden geheven. U bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van alle bijbehorende invoerkosten in het gekozen land.

Herroepingsrecht

Consumenten hebben het recht om binnen 14 dagen zonder opgaaf van redenen de aankoop ongedaan te maken. De herroepingstermijn is 14 dagen vanaf de dag waarop u of een door u aangewezen derde partij de laatste producten in ontvangst heeft genomen (14 dagen voor producten in de uitverkoop).

Als u meer artikelen in één bestelling hebt besteld en wij niet in staat zijn om de producten tegelijkertijd te leveren, gaat het recht op herroeping in op het moment dat u of een door u aangewezen derde partij de laatste producten heeft ontvangen.

Als de deadline verstrijkt op een nationale feestdag, 5 juni, zaterdag, kerstavond of nieuwjaarsdag, wordt de deadline verlengd tot de volgende werkdag.

Hoe u gebruik kunt maken van uw herroepingsrecht

U kunt de bestelling herroepen door ons daarvan op de hoogte te stellen. Neem contact met ons op via ons contactformulier of telefoon +45 7022 7523 en laat ons weten dat u wil retourneren.

U kunt geen gebruik maken van uw herroepingsrecht door te weigeren de producten in ontvangst te nemen bij levering, of door ze niet af te halen, zonder ons tegelijkertijd te laten weten dat u ze wilt retourneren.

Als u dit doet, bevestigen wij onmiddellijk de ontvangst van uw herroeping via e-mail.

De herroepingstermijn blijft gehandhaafd als u ons op de hoogte stelt van de herroeping voordat de termijn is verstreken.

Retour van de producten en retourkosten

Als u een bestelling heeft herroepen, moet u de producten opsturen naar of afleveren bij:

ferm LIVING
C/O DSV Solutions A/S
Mossvej 27
Port 682-696
8700 Horsens
Denemarken

zonder onnodige vertraging en uiterlijk 14 dagen nadat u ons op de hoogte hebt gesteld van uw herroeping. De termijn blijft gehandhaafd als u de producten retourneert voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

De producten kunnen niet onder rembours worden verzonden en dienen te worden verzonden met een ’deur tot deur’ bezorging.

Verzendkosten en eventuele andere kosten in verband met het retourneren, zoals een veilige verpakking, moeten door jou als klant worden betaald. Als een pakket niet wordt opgehaald, behouden wij ons het recht voor om de door ons gemaakte kosten in mindering te brengen op de aankoopprijs voordat deze wordt terugbetaald. Houd er rekening mee dat sommige vervoerders een boete in rekening brengen als het pakket niet wordt opgehaald.

Bij retournering bent u verantwoordelijk voor het veilig verpakken van de producten. U draagt het risico voor de producten vanaf de levering. U bent verantwoordelijk voor de levering van het pakket bij ons magazijn. We raden u aan track & trace te gebruiken zodat u de zending kunt volgen. 

Let op: Het retourpakket moet worden verzonden met 'deur tot deur' bezorging. Retourpakketten die bij pakketwinkels worden afgeleverd, kunnen niet in behandeling worden genomen en worden teruggestuurd naar de afzender.

Houd er rekening mee dat sommige producten - vanwege hun omvang - niet via de reguliere post kunnen worden verzonden en in plaats daarvan via een speciale vervoerder moeten worden teruggestuurd. Dit geldt voor de meeste meubels zoals rekkensystemen, bureaus, tafels, bijzettafels, stoelen, banken, daybeds, enz.

Houd daarom rekening met retourkosten voor een speciale vervoerder. De retourkosten zijn afhankelijk van het gewicht en volume van de producten en de afstand. Meestal is er een vaste prijs per kilometer. Houd er rekening mee dat er een prijsverschil kan zijn afhankelijk van de gekozen vervoerder. U kunt offertes voor het retourneren van uw producten krijgen door contact op te nemen met een vervoerder.

Standaard herroepingsformulier

(Dit formulier hoeft alleen te worden ingevuld en geretourneerd als gebruik wordt gemaakt van het herroepingsrecht)

Aan:
ferm LIVING ApS
Kuglegaardsvej 1-5
1434 Kopenhagen K.

Ik wil gebruikmaken van mijn herroepingrecht met betrekking tot de aankoop van de volgende producten/diensten:
Besteld, datum:
Ontvangen, datum:
Naam consument:
Adres consument:
Handtekening consument:
Date:
(alleen als de inhoud van het formulier op papier wordt gegeven)

Terugbetaling

Als u gebruikmaakt van het herroepingsrecht voor de gehele bestelling, dan betalen we alle uw kosten, inclusief eventuele standaard verzendkosten (geen retourkosten). Als u echter kiest voor een duurdere vorm van levering dan onze standaardlevering, betalen we eventuele extra kosten in verband met de duurdere vorm van levering niet terug.

Bij gedeeltelijke herroeping betalen we de verzendkosten niet terug. 

We betalen het bedrag zonder onnodige vertraging terug en in elk geval niet later dan 14 dagen na de datum waarop we uw bericht hebben ontvangen. We behouden ons echter het recht voor om de retourbetaling uit te voeren nadat we de producten die u heeft geretourneerd, hebben ontvangen, of totdat u bewijs heeft overlegd die bevestigt dat u de artikelen heeft geretourneerd voordat we ze hebben ontvangen.

We kunnen de terugbetaling inhouden totdat we de terugbetaalde artikelen hebben ontvangen of je documentatie hebt gestuurd die de terugzending van de producten bewijst.

We zullen de terugbetaling uitvoeren via hetzelfde betaalmiddel dat u heeft gebruikt voor de oorspronkelijke transactie (inclusief cadeaubonnen). In ieder geval worden u geen kosten in rekening gebracht voor de terugbetaling.

De producten uitproberen en de verpakking

U bent alleen aansprakelijk voor een eventuele waardevermindering van de producten die wordt veroorzaakt door de behandeling van de producten op een andere manier dan die noodzakelijk is om de aard en de kenmerken van de producten vast te stellen, evenals de manier waarop het product werkt. U mag de producten op dezelfde manier onderzoeken als in een fysieke winkel, maar u mag ze niet in gebruik nemen, bijvoorbeeld door stickers of labels te verwijderen. Als u de producten heeft gebruikt op een manier die niet is toegestaan in een fysieke winkel, waardoor we deze niet kunnen doorverkopen of opnieuw voor de volle prijs kunnen verkopen, zullen wij de waardevermindering doorberekenen in het bedrag van de terugbetaling. Als de producten geen marktwaarde meer hebben, ontvangt u geen terugbetaling.

Het ontbreken van de originele verpakking kan een waardevermindering meebrengen, dus om zeker te zijn van een volledige terugbetaling is het aan te raden om de producten in de originele verpakking terug te sturen.

Verder dient u ervoor te zorgen dat de producten veilig zijn verpakt als u ze terugstuurt. U bent zelf verantwoordelijk voor het pakket/de producten totdat wij ze ontvangen. Bewaar, indien mogelijk, daarom de verzendbevestiging en het track & trace-nummer.

Klachten

Wanneer u producten koopt die een defect vertonen, kunt u uw klacht aan ons te richten door melding daarvan te maken via post: Kuglegårdsvej 1-5, 1434 Kopenhagen K, via ons claimformulier, of telefonisch via +45 70 22 75 23. Voor zichtbare gebreken dient u uw klacht zo snel mogelijk kenbaar te maken. Voor onzichtbare gebreken raden wij aan om tevens zo snel mogelijk en binnen 2 maanden na de ontdekking van het defect een klacht in te dienen. De klacht moet altijd binnen "een redelijke termijn" na het ontdekken van het defect worden ingediend.

Wij vragen u ook uw klacht te registreren via ons claimformulier en we nemen zo snel mogelijk contact met u op. Als de klacht wordt geaccepteerd, krijgt u uw geld terug of krijgt u een vervangend artikel.

Als wij beoordelen dat uw klacht niet binnen een redelijke termijn is ingediend en/of u niet langer garantie heeft op uw product, dan kunt u het product terugsturen en zullen wij – zonder enige verplichting tot vergoeding of reparatie – beoordelen of wij u alsnog tegemoet kunnen komen. Vergeet niet dat de producten altijd in de originele verpakking moeten worden geretourneerd. De retourkosten zijn voor uw rekening.

Klacht bij autoriteit

Als we het niet eens kunnen worden over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u een klacht indienen bij de online geschillenbeslechting van de EU. Als u gebruik wilt maken van de online geschillenbeslechting van de EU, kunt u deze link gebruiken: http://ec.europa.eu/odr

Wanneer u een klacht indient, dient u het volgende e-mailadres op te geven: info@fermliving.com 

Het Deense recht is van toepassing op elke aankoop in de webshop en de rechtbank van Kopenhagen is de bevoegde rechtbank. De toepassing van het Deense recht heeft echter geen invloed op de toepasselijke nationale wetgeving van het land waar u woont, voor zover deze regels een hoger beschermingsniveau bieden dan de toepasselijke regels onder de Deense wetgeving.

Disclaimer

ferm LIVING kan de inhoud van deze website te allen tijde wijzigen. ferm LIVING kan niet aansprakelijk worden gesteld voor schade die voortvloeit uit het gebruik van de website of het ontbreken van toegang tot de website.

Fair use beleid

Ons Fair Use-beleid beschrijft de richtlijnen en verwachtingen voor het gebruik van promotiecodes, kortingen, geschenken en aanbiedingen in onze online winkel. Het doel van dit beleid is te zorgen voor een uitzonderlijke winkelervaring voor alle klanten en tegelijkertijd gedrag te ontmoedigen dat misbruik maakt van onze diensten, andere klanten, ons bedrijf of het milieu.

Promotiecodes en kortingen zijn bedoeld voor persoonlijk gebruik en plezier door klanten. We verwachten dat klanten deze codes op een eerlijke en rechtvaardige manier gebruiken.

Voorbeelden van oneerlijk gebruik omvatten, maar zijn niet beperkt tot, het volgende:

1. Het delen van promotiecodes met personen die er niet voor in aanmerking komen of er geen toestemming voor hebben.
2. Het deelnemen aan frauduleuze activiteiten met de bedoeling om ongeautoriseerde promotiecodes of kortingen te verkrijgen.
3. Het verstrekken van valse of misleidende informatie om in aanmerking te komen voor een promotiecode of het geven van een verkeerde indruk van de criteria om in aanmerking te komen.

Om ons bedrijf te beschermen en een eerlijke behandeling van alle klanten te garanderen, behouden wij ons het recht voor om de nodige acties te ondernemen als wij vermoeden dat promotiecodes op oneerlijke wijze worden gebruikt. Deze acties kunnen bestaan uit, maar zijn niet beperkt tot, de volgende maatregelen:

1. We kunnen de geschiktheid van klanten die promotiecodes gebruiken verifiëren door aanvullende informatie of documentatie op te vragen.
2. In gevallen waarin een overtreding wordt vermoed, kunnen we de bestelling van de klant tijdelijk opschorten terwijl we een onderzoek uitvoeren om verder misbruik te voorkomen.
3. We kunnen elk voordeel dat verkregen is door het oneerlijke gebruik van promotiecodes annuleren.
4. We behouden ons het recht voor om een bestelling te weigeren of te annuleren als we redelijke gronden hebben om aan te nemen dat de klant fraude probeert te plegen of misbruik maakt van onze diensten door op ongepaste wijze promotiecodes te verkrijgen.

We hechten veel waarde aan de integriteit van onze promoties en kortingen, en we waarderen uw medewerking bij het naleven van deze richtlijnen. Op deze manier kunnen we een eerlijke en plezierige winkelervaring voor al onze klanten behouden.

Rechten

Alle rechten op het (handels)merk "ferm LIVING" zijn eigendom van ferm LIVING ApS. Het is niet toegestaan om de merken van ferm LIVING ApS te gebruiken zonder expliciete toestemming. De auteursrechten op het ontwerp van de websit   e en de teksten en afbeeldingen berusten bij ferm LIVING ApS. Het is niet toegestaan om het materiaal op de website, waaronder beeldmateriaal, teksten en/of het ontwerp van de website te gebruiken zonder expliciete toestemming van ferm LIVING. U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met ferm LIVING om toestemming te verkrijgen om het (handels)merk en/of het materiaal van de website op de door ferm LIVING aangewezen manier te gebruiken. Alle intellectuele eigendomsrechten en eventuele andere immateriële rechten    op de producten die op de website worden getoond berusten bij ferm LIVING. Elke vervaardiging, commercialisering of verkoop van namaakproducten wordt beschouwd als een schending van de intellectuele eigendomsrechten en/of immateriële rechten van ferm LIVING.

Colofon

Verantwoordelijk voor de inhoud van fermliving.nl:

ferm LIVING ApS
Kuglegårdsvej 1-5
DK-1434 København K
CEO: Peter M. Vedel

Contact:
+45 7022 7523

Voor technische problemen of vragen over de inhoud met betrekking tot deze website kunt u contact met ons opnemen via ons contactformulier.

CVR-nummer: 30070186

Klacht bij autoriteit:
Als we het niet eens kunnen worden over de afhandeling van de claim, kunt u een klacht indienen bij de EU Online Geschillenbeslechting. Als u gebruik wilt maken van de onlinegeschillenbeslechting van de EU, kunt u deze link gebruiken: http://ec.europa.eu/odr
Wanneer u een klacht indient, dient u dit e-mailadres op te geven: info@fermliving.com

 

Download hier onze algemene voorwaarden.

 

Bijgewerkt op 20-09 2024.